Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2007 12:01 - За децата...
Автор: joyna Категория: Други   
Прочетен: 1210 Коментари: 3 Гласове:
0



Баба Марта

Баба Марта - троп, троп, троп,
бърза през горицата,
мартенички цял вързоп
носи на дечицата.

- Бабо Марто, чик-чирик -
вика й врабченцето,
мартеничка ми вържи
пъстра на вратленцето.

На Баба Марта - Елин Пелин

Плети, плети, Бабо Марто,
изплети ми мартенички,
да ги вържем на ръчички,
да излезем на полето,
да наберем иглика,
кукуряк и минзухарче,
да посрещнем гостенките –
лястовички бързокрили,
кукувица самотница
кърко-щърко жабара,
че ни водят пролетта,
да натопли земята,
да разтупка сърцата.


Подаръци от Баба Марта - Петя Йорданова

Взела две игли от Ежко,
прежда от върбите взела,
Баба Марта тази заран
мартенички е изплела.

Ето ти една за здраве,
ето ти една за сила.
Баба Марта на децата
пролет днес е подарила.


Мартенички - Петя Йорданова

Мартенички бели,
бели и червени,
де и как сте взели
багрите червени?

Пролет щом ви зърне
тука при децата,
бързо тя ще върне
птиците в гнездата.

Храсти разцъфтели,
листите зелени.
Мартенички бели,
бели и червени.


Мартино хорце - Веса Паспалеева

На хорцето всички!
Дайте си ръчица,
с песен да посрещнем
Марта хубавица!

Ако е сърдита,
в миг ще се засмее,
щом като ни чуе<
радостно да пеем.

Мартенички пъстри
всеки да си върже,
цвете да напъпи
сред лехите бърже!


Мартенички - Веса Паспалеева

Мартенички! - Светъл знак
на пробудената пролет.
Във гората кукуряк
ни се е засмял отколе.

С мартенички по света
всякой си ръката кичи.
Кой не чака пролетта?
Кой цветята не обича?

Мартенички! - Светъл знак
на пробудената пролет.
Колко слънце и възторг
блика в сините простори!


Баба Марта - Весела Ангелова

Баба Марта откъде ли
пак намери сто къдели?
Как можа от тез къдели
да направи куп модели?
Казват, има тя отмяна –
внучка пъргава, засмяна.
Ден и нощ преде, завързва,
никой не подмина, бърза
тя на баба да помогне,
та навреме пак да смогне.
Мартенички дето върже,
там се радва всичко бърже.
Нищо, че е тъй красива,
нека вече си отива.
        

Днес е празникът на мама

На мама днес е празник
на мама днес е ден.
Тя зная най-обича
латинки и невен.

Аз зная, аз зная,
латинки и невен.

През март латинки няма,
невенът не цъфти.
Ала на лисче може
букет да зацъфъти.

Но може, но може,
букет да зацъфти.

И цветната картинка,
за мама ще е дар.
От малката й щерка,
букет за осми март.

На мама, на мама,
букет за осми март.



Гласувай:
0



1. fiona - :) Не бях чела точно такива стихове скоро.
11.03.2007 17:55
Много ми хареса "Подаръци от Баба Марта" - Петя Йорданова.

... пролет днес е подарила.

Да ти е слънчево в душата!
цитирай
2. анонимен - А аз не се бях срещала скоро с Fiona...
12.03.2007 00:56
Всъщтност една приятелка така се пише...та реших да не е тя, но явно,че не е тя:))
Аз попринцип гледам да ми е слънчево в душата и на хората около мен да им е слънчево, да го карам да се чувстват добре и да се усмихват...
Ще се радвам ако и ти се усмихнеш ;))
цитирай
3. joyna - xaxaxxa...
12.03.2007 00:59
това горното аз го написах, ама мислех, че съм влезнала, пук се оказа, че съм забравила:)) Нещо съм много загубена..или пък ВЛЮБЕНА...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joyna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 67054
Постинги: 18
Коментари: 61
Гласове: 257
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930