Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2007 08:40 - Първа пролет...
Автор: joyna Категория: Изкуство   
Прочетен: 1399 Коментари: 1 Гласове:
0



ПРОЛЕТТА ДОЙДЕ!Слънцето тази сутрин ме галеше нежно, а аз се събудих от приказната мелодия на GSM-то ми...Получих sms!!! Първо бях малко кисела, но като си спомних пролетния сън, който сънувах и се усмихнах...Сънувах как се разхождам с любимия човек по полянките и си говорим..Хванали сме се за ръце и слънцето ни се усмихва ето така: :)) Говорим си как дългата зима свърши и как сега светът е по-усмихнат и щастлив...Говорим си, че това трябва да е най-хубавият ден от годината, защото всичко се събужда от зимния сън и светът започва да се радва на живота! Птичките пеят! Дърветата са окичени с всевъзможни цветчета и тук там някой е закачил мартеничка... Толкова е красиво...Нооо...се събудих и сънят "свърши"...
Една колежка беше решила да ме пота кога сме на лекции...аз мислях да спя още час, защото тези дни съм страшно изморена, но тя решила точно мен да събуди...И все пак слънцето ме погали нежно, нежно и аз почувствах, че вече не съм изморена(въпреки, че си легнах късно)... Усмихнах се и писах на колежката ми какво знам:)) Сега ще излезна усмихната, ще се усмихвам и ще радвам хората около мен...нека всички разберат, че е ПРОЛЕТ...
Аааа пък баба Марта, да прави каквото си иска...ако иска да се цупи и да вилнее, ако иска да вали и да гърми...аз ще бъда усмихната...ще започна един нов живот...ОТ ДНЕС!!!
Пожелавам на всички усмихнат и стемителен ден, именно ДНЕС, защото го заслужавате!:))



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Благодаря!
17.04.2007 21:46
Но вече кое време дойде и априлско слънце изгря!
Усмивки и радост ти желая!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joyna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 66919
Постинги: 18
Коментари: 61
Гласове: 257
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031