Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2007 00:34 - ЗА ТАНЦИТЕ С ЛЮБОВ...
Автор: joyna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2351 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 21.07.2007 01:01


Някой някога някъде беше писал, че танцът е вертикален израз на хоризонталното желание... НО аз бих поспорила с това! Някой ден!

А сега за танците...ОБИЧАМ ГИ! И ще пиша за тях с Любов! 

По идея на maev (Идеята за танците отдавна ми се върти, но ЗА ТАНЦИТЕ С ЛЮБОВ...това вече е нещо гениално... :)

Не познавам човек, който да не харесва танците-не говорим за танцьори-професионалисти, а за нормалните хора! ;) Може би не можете да танцувате, може да обичате да гледате, може би тренирате танци или просто танцувате по купони и дискотеки...но няма човек, който да не харесва танците. Те са израз на душевност, на ЛЮБОВ, на красота, на хармония, на живот- на всичко красиво! Танците са много различни...различни като цветовете от дъгата... 

Някои хора обичат народните танци - Български, Гръцки, Арабски, Индийски и т.н. Всеки народ си има своя фолклор и изразява душевността си с тези танци... Сега обаче се замислих за САЩ...Дали си имат народни танци като са "ТАКАВА ВЕЛИКА НАЦИЯ" ...Нооо да не се отплесвам...Май говорех за танците с ЛЮБОВ...Мдаа... 

За други хора спортните танци са начин на живот. Те са общо 10 на брой и наистина са повече от красиви...
Латиноамериканскисамба, ча-ча-ча, румба, пасо добле и джайв; Стандартнианглийски валс, танго, виенски валс, слоу фокстрот и куик степ. Интересното тук е, че много момчета в ранна възраст не се решават да се занимават с такъв тип танци, защото техните връстници им се подиграват... Момчета, кога ще осъзнаете, че футболът не е всичко?! Както казва майка ми... 100 човека гонят 1 топка...кооолко интересно..! (нищо против футболът нямам, но защо трябва да се ограничавате или по-лошо да ограничавате хората около вас)...нооо да не се отплесвам пак.. Пиша все пак за танците с любов! 

Други хора предпочитат да танцуват хип-хоп, брейк и т.н.  там вече не съм много наясно, нооо всеки танц си има своята красота! Своя смисъл! Не мога да кажа, че не ми харесват хип-хоп танците само, защото не мога да танцувам по този начин...просто не ми идва от вътре..Но има хора, за който това е начин на живот! И в този танц също има хармония, красота, дори Любов... Ееех тази любов...

Да не забравяме БАЛЕТЪТ...мечтата на всяко малко момиченце е да бъде балерина...

Знаете ли... и винаги съм обичала да танцувам...от малка исках да съм балерина и дори съм тренирала в детската градина балет...но само толкоз...После баба ми започна да ме ограмотява с народните танци и от 2 до 4 клас имахме Хореография в Училище! Харесват ми и тези танци...все пак сме българи, но не те са ми най-голямта страст...
Сега...да издам най-голямата  ми страст са латино ритмите :)) Само да отбележа, че съм била диско бебе и от 1 годишне мама вече ме е водела с нея по дискотеките (дано тати не прочете това) Няма значение дали са Gipsy kings, Ishtar, Shakira, Jennifer Lopez, Kaoma, King Afrika или някой друг... Просто това за мен са истинските танци! Карат ме да се чувствам наистина жива, красива и щастлива! В 10 клас реших, че трябва да започна да тренирам танци и започнах да търся...и започнах да танцувам САЛСА! Не знам колко от вас са имали допир със Салсата, но за мен това е повече от музика..Вярно е трябва ти партньор...аз така и не се сдобих с такъв, но потренирах около 2 години...а сега ходя по Салса партита от време на време... На тези партита се чувствам спокоийна...Знам, че хората са там, за да танцуват, а не да те/и свалят звезди...Там всички се забавляват... Салсата е за храна за моето сърце...Танците са моя живот! (Жалко, че напоследък съм забравила какво знaчат те за мен)

Знаете ли колко филми има, които показват какъв приказен свят може да разкрие танцът за хората...Любимият ми филм е Dirty dancing:Havana nights!
А сега ще ви оставя в неговата компания и невероятния танц на ЛЮБОВТА!

P.S. Някой ден...пак ще пиша за танците и за любовта ми към тях! ;)
Enjoy...






Гласувай:
0



1. luminous - Споделям тръпката ти :-)
21.07.2007 01:04
ето какво ти предлагам аз http://www.youtube.com/watch?v=kt3QZboObiQ&mode=related&search=
с пожелание за много страсти във вихъра на танца :-)
цитирай
2. maev - Добра работа си свършила:)))
21.07.2007 01:10
поздравления...
ако имаш време прочети това
http://maev.blog.bg/viewpost.php?id=87177

Салсата е нещо велико:)))
цитирай
3. joyna - luminous
21.07.2007 01:54
Благодаря мнооого! Знам го това филмче! Даже го имам! Ааам...аз много обичам филмчета с танци...което ми напомня, че може да paste-на един списък и който иска да ги дири из интернет пространството! Повечето (около 20) съм ги отгкрила, но за някои още само си мечтая...Ааа някой може и да ми помогне..Знае ли човек?! :))
цитирай
4. joyna - maev
21.07.2007 01:56
Останах без дъх...А трябваше да си лягам...Първо ме вдъхнови да пиша и не си легнах, сега пък четох...
Явно трябва да се примиря само с 3 часа сън! Да знаеш, че утре като ми се спи ТИ ще си виновен!!! Не те е срам! Ееее...може и танците малко да са виновни... И аз също..ама съвсем мъничко!
цитирай
5. maev - Така ти се пада!
21.07.2007 08:50
...пък аз сега се стягам да ходя на витоша.
Кеф!
... и не ми пука !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joyna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 66913
Постинги: 18
Коментари: 61
Гласове: 257
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031