Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2007 20:25 - Разни мисли за живота...
Автор: joyna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3324 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 01.12.2007 13:40


Един постинг на angelus не накара да се замисля за някой неща от живота.. и понеже написах доооста дълъг кометар, в които кзаха много важни за мен неща...реших да го споделя с всички, които четат за мен в моя блог! :))

От няколко месеца насам бях потънала - буквално - в такива размисли... как преди не съм осъзнавала всъщтност колко малко неща знам за живота, имах свръхмнение за възможностите си и си мислех, че морето е до колена... И в един прекрасен момент реших, че вече съм голяма и трябва да се оправям сама, защото няма нищо сложно в това да живееш сам и да се грижиш за всичко...няма да има кой да ми се кара и да ме контролира и животът ми ще бъде невероятен купон! ДА ама НЕ! Все повече осъзнавам колко съм слаба, неориентирана, неоранизирана... имам чувството, че съм един голям балон, който всеки момент ще се пръсне и ще съм дотам! Разбира се имам подкрепата на родителите ми, но вече не мога да се върна назад! Те вече вижеят нов живот без мен и аз живея нов живот без тях...а понякога толкова ми липства някой просто да ми каже - Направи това!, Не прави така!, Кога ще се прибереш!... и всякакви такива изречения, които преди ненавиждах! Мислех, че ми ограничават свободата, но именно сега осъзнавам, колко свободна съм била и как съм знаела, че каквото и да стане, ще се прибера в къщи и ще имам едно рамо на което да поплача, ще имам с кой да споделя, ще получа съвет... Сега вече всичко трябва да правя сама! И ме е страх! Ужасно ме е страх, че в един момент просто няма да се справя! Страх ме е от непредвидените ситуации, в които обикновенно се панирам, блокирам...и просто не знам какво да правя! Страх ме е, че вече трябва да съм пораснала! Сега всъщтност осъзнах, че все още съм едно дете, което не е готово да се бори само..имам нужда някой да е до мен и да ме подкрепя! Имам нужда да не съм сама! 

Дадох си сметка, как повечето хора наистина гледат парите, колите, жените, които приличат н проститутки се кутират повече от обикновенното момиче, което е естествено, не слага 1 тон грим и не ходи обезателно с поли тип "коланче"... Не е важно, какъв човек си, а как изглеждаш, колко пари имаш, къде живееш...и т.н. и т. н. чудя се докога ще е така.. и се стряскам все повече и повече! 
Дори за децата тези неща са станали ужасни материалисти! Миналата година едно нещо ужасно ме разтърси...тъкмо започнах д работя в една детска градина като учителка по английски и още първият ден една "госпожичка" ме попита: "Мис Радост, а ти какъв телефон имаш? Моят е Samsung!" Стоях като гръмната! Детенцето -не повече от 6 годишно имаше телефон и то по-скъп от моя.. Не знам какво да кажа...повечето деца в първи клас вече са с телефони...а моя телефон, за който аз лично си изкарах парите едно лято вече е на 4 години и едва работи...абее направо не работи! 
За флирт4е.ком просто не знам какво да кажа...аз също имам профил, влизам рядко...но колкото пъти влезна все се натъквам на някакви интересни "описания" и снимчици... Аз влизам там главно за да видя дали някой приятел не ми е драснал някое писъмце..ползвам си го като поща...но не рядко ми се е случвало да ми предлагат секс с/у пари...разни 2-ки си търсели момиче, с което да се забавляват.. изобщо неща, които са ми толкова далечни, че понякога се чудя какво подяволите правя там!!!

Другото, за което напоследък често мисля е колко съм зависима от мнението на хората около мен! Въпреки, че не ми личи! Повечето хора около мен ме мислят за индивидуалистка, за човек с мнение, но аз всъщтност не съм такава. Не завися от мнението на всички- разбира се..което все пак си е постижения, защото преди исках всички да ме харесват - бях винаги усмихната, позитивна, мила, доверчива... БЯХ! Сега вече не е така! Сега вече на никого не вярвам...дори на себе си не вярвам... Знам, че ако аз не повярвам в мен и собствените си способности, никой няма да го направи и все пак... странното е, че много хора вярват в мен и ми казват, че съм много силна личност, дори са ми казвали, че ми се възхищават...Къде по дяволите виждат тези неща в мен?! Защо аз не ги виждам?! Как се случва това да се запозная с някой и след няколко часа той да ми каже, че съм страшно силна личност и че ще се справя...и че не е срещал такъв човек...Какво виждате в мен хорааа! Кажете ми! Искам и аз да го видя! Искам да повярвам! Не искам да съм толкова зависима от мението на другите, не искам да ме е страх да се боря сама... не искам да съм от тези момичета, в които виждат само хубаво тяло и не ги оценяват като личност... Някои знае ли как да го направя това?

Ето една песничка, от едно филмче, което за пореден път ме накара да вярвам, че ЛЮБОВТА не се купува! Enjoy!



Тагове:   мисли,


Гласувай:
0



1. анонимен - Добре де,
12.11.2007 21:21
ако все пак намериш човекът с главно "Ч", който да ти дава всичко, от което имаш нужда като рамо, гръб, приятел и помощ, задавала ли си си въпроса, ако продължиш да се държиш като слаба, ТИ какво ще му дадеш в замяна? На какво си способна? Или просто ще консумираш от неговата увереност и зрялост, без ти самата а съградиш каквото и да било?
цитирай
2. анонимен - Не вярвам,
12.11.2007 21:22
че съществува човек, който да издържи такова слабо същество повече от два месеца до себе си. ДЛЪЖНА СИ да бъдеш силна, но най-вече заради себе си!
цитирай
3. joyna - За мистър АНОНИМЕН!
14.11.2007 02:20
Не знам какво те бърка какво ще правя ако намеря човека с главно "Ч" и какво ще му дам! А пък и от къде знаеш, че не съм го открила вече...?! Можеш да си сигурен, че ще му дам всичко, което е по силите ми! За мен ЛЮБОВТА е най-важното и най-красивото чувство!!! А за теб явно е най-важно търсиш слабите черти на другите!
цитирай
4. asdsf - haha
30.11.2007 23:16
ebahti zagubata na vreme deto 4etoh polovinata ti post. stignah do 4astta s deteto sus samsunga. mi shto puk ne. basi ti si super nesigurna v sebe si ama si rabotila v gradina. MIS RADOST.
hahaha LOoooooLLLL. ti si ot sofiq nali?
tam horata imate nujda da vi nari4at sus specialni imena ina4e se 4ustvate nishtojestva :)
heh trqbva da ste specialni nali?
q se zamisli - kakvo zna4i 'mis' i to na mqstoto li si e? q si vij snimkata purvo, shtoto az kato q gledam imash da si me4taesh dori i za 'mis selska' oshte dulgo vreme...
taka de, komentira moq blog, sega i az ti go komentiram.
misleh 4e az pisha bezmislici ama ti me razbi na par4enca. 'zdraveite az sum nesigurna, strah me e, roditelite mi lipsvat'. ei vij az imam reshenie za tebe. ka4vash se na 6-tiq etaj zatvarqsh o4i i ska4ash i pove4e nqma da se 4ustvash nesigurna, garantiram ti.
ai..
цитирай
5. asdsf - i btw
30.11.2007 23:18
si mnogo grozna :( zako ti poglednah snimkata :(((((((((((((((((((((((((((((((((
цитирай
6. joyna - asdsf
01.12.2007 13:25
ЗА пореден път доказваш, че си по-голям комплексар и от мен! С тази разлика, че аз си признавам...знам кое и къде ми куца... Знам какво трябва да променя в себе си, а ти явно се мислиш за свръх човек, който няма място тук при простосмъртните! Уникален си! Но със злобата и песимизма, който хвърляш навсякъде около теб!
Да от София съм..или поне тук съм родена, но майка ми и баща ми са дошли тук, за да имам по-голяма възможност да се развивам... А това, че съм СОФИЯНКА, не значи, че се чувствам с нещо по-специална от хората, които не са от провинцията и нямам такива амбиции да съм! Аз съм едно момиче, като всички ма моята възраст...в някой неща съм по-добра в други не съм..
Не съм си измислила аз да ме наричат МИС РАДОСТ, просто такава е системата в детските градини, но явно не си наясно с това! Направи справка с речника и ще разбереш, защо ме наричат МИС!
Относно красотата ми...честно! Тук вече ме заби! Интересно ми е ако ме видиш дали би ми го казал това в очите! Ти си първият човек, които ми го казва, но чувството било много различно... Хубаво е човек да усеща нови неща! Много е лесно да ръсиш обиди в интернет пространството, но на живо си представям колко си сдухан!
Друго нямам какво да ти кажа... За твоята снимка няма какво да коментирам...ти си знаеш, а ако си мислиш, че си голям красавец...още по-зле за теб, показва колко далеч си от реалността!
цитирай
7. анонимен - Flicks
01.12.2007 13:37
.......Az sum napravo 6okirana ot komentarite dosega.........tezi hora qvno imat nijda da se zaqjda i da obijdat horata za da se po4uvstvat po dobre. A na onzi 6tom u e bilo zaguba na vreme da pro4ete polovinata i post za6to si e zagubil vremeto da i pi6e komentar!!!???!!! Tezi hora qvno izob6to ne uvajavat 4uvstvata na drugite. Az puk haresah pismoto i mislq 4e v tova polojenie sa postaveni mnogo hora osobeno na tazi vuzrast kogato trqbva da poemat po svoi sobstven put i da sa samostoqtelni.Normalno e izvednuj kato se otdeli6 ot roditelite da ti se priiska v nkoi momet da se vurne6 pri tqh z6toto se 4uvstva6 siguren i da ima na 4ie ramo da se opre6. No trudnostite pravqt 4ovek po silen i vupreki 4e v momenta se 4uvstva6 slaba i edin moment kato osuznae6 kolko si postignala 6te razbere6 4e i silna nqma zna4enie dali si namerila 4oveka na koito da se opre6 ili ne. Suveta koito moga da ti dam e vseki den da si povatarq6 4e ti MOJESH,da ne gubi6 vqra v sebe si i dori kogato si v mn truden moment i si misli6 4e celiq svqt e s/u teb da ne spira6 da si povtarq6 4e si silna i moje6 da se spravi6 sus vseki problem. Problemite trqbva da gi priema6 kato vuzmojnosti da se razviva6 da se u4i6 ot tqh i da vurvi6 npred,te te izgrajdat kato li4nost. Ne gi smqtai za spunki a kato tramplin;) Jelaq ti mnogo uspeh mila ;)))
цитирай
8. joyna - FLICKS :))
01.12.2007 13:50
Много благодаря за подкрепата, Flicks... Голям шамар им удари на всички преди теб! :)
Права си, че този период ще отмине и след него ще се чувствам много по-силна и уверена в себе си! Знам, че е така, защото вече съм на тази фаза! а всички, които си мислят, че не си заслужава да ми четат блога, просто да не го правят! НЕ съм го направила за тях, а за себе си! :))
Приятен и усмииихнат ден ;) {}
цитирай
9. анонимен - за Радост
11.09.2010 09:19
Трбва да знаете, вси4ки 4е девойката се казва Радост и наистина е мн.готино 4ове4е.
цитирай
10. анонимен - Супер!
11.11.2010 08:35
Е, малко късно съм прочел това есе, но за това пък много го харесах!
Радост, не съм знаел, че можеш да си толкова откровена... тук обаче откровенноста ти е споделена с всички... сигурен съм, че ако искаш и правиш по малко всеки ден ще стигнеш много далеч в живота. А "сама" съм виждал, че не си! ;)
цитирай
11. joyna - Много благодаря...
13.11.2010 13:13
Анонимен! :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joyna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 67119
Постинги: 18
Коментари: 61
Гласове: 257
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930