Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05.2007 03:47 - mmmm...ДААААА!!! МЪЖ - МЕЧТА!!!
Автор: joyna Категория: Тя и той   
Прочетен: 2641 Коментари: 6 Гласове:
1



Това се пее в песничката от един филм, който гледах до преди няколко минути...Наистина филм, който ме накара да се замисля за това, какъв мъж искам да бъде моя мъж... Това наистина описва МЪЖЪТ НА МЕЧТИТЕ МИ!!! Не са важни парите, важна е ЛЮБОВТА! Гледайте филма и ще разберете... Bride & Prejudice е филмчето! НЯМА ДА СЪЖАЛЯВАТЕ! Обещавам ви! :)))
...А сега се насладете на песничката и на идеята за Идеалния мъж :))

Зелена карта, нова къща, куп пари 
има той, но има и мечти:
да тръгнеш с него ти на дълъг път, 
да го посрещаш у дома, да питаш как е бил денят,
иска да си с него в радост и тегоба. Горкият мистър Коли, животът му е тъга без жена.
Не искам да съм вързана с мъже:
Той да е свободен, а аз на въже. 
Не искам съпруг, който е груб и простак, 
който се фука с жена си, като с нов фрак. 
Не ми трябва мъж, който не може да се смее, 
а само разправя с колко пари живее. 
Не мога да бъда с мъж, който да отстъпва не умее, 
а когато яде устата му зее. 
Не искам да е влюбен в чашката, 
не искам да оставя чиниите в мивката. 
Не ми трябва мамино синче, 
нито с коремче или оголяло кубе. 
Не дай боже мъж без акъл в главата.
Какво не харесваш няма значение сега, 
скоро ще си булка и ще тръгнеш по света, 
така си пасвате като ръкавица и ръка, 
ти ще бъркаш гозби, той ще носи пара. 
Всеки ден ще е еднакво, по негов план ще върви, 
сега си съпруга на Коли, каквото си искала - ЗАБРАВИ. 
Искам само мъж с душа и сърце, 
който вярва в равенството, а не че жените са овце. 
Искам да е добър и да не е с празна глава, 
да има остър ум и широка душа. 
Искам само мъж, който е откровен, 
а когато спим се притиска до мен. 
Искам само един истински роматик, 
който ще танцува с мен под лунния лик. 
Искам само мъж, който ми е опора навеки, 
който ме гледа в очите, а не в деколтето. 
Искам само мъж със свободна душа, 
да ме хване за ръка и да обиколим света. 

Красиво е нали?! Пожелавам го на всички, които мислят по този начин...самата аз не мога да го напиша по-добре, във филма е казано по ПЕРФЕКТЕН НАЧИН!!!




Тагове:   мъж,   мечта,   mmmm,   ДААААА,


Гласувай:
1



1. danailpetrov - каква прекрасна чалга мем
06.05.2007 05:51
и все така
цитирай
2. stone - Аз пък не вярвам в равенството
06.05.2007 22:52
Не че мъжете (или жените) са по-високопоставени; просто са различни. Затова се допълват и от двамата става едно цяло.
Равенството и феминизма според мен много объркаха света напоследък.

Иначе прекрасен мъж (този, който е описан по-горе). Обаче не знам дали съществува. Ако да, то 99% от жените (понеже те мечтаят за същото) ще се борят със зъби и нокти да ти го отмъкнат, и за него ще е адски трудно да ти остане верен. Въпреки това - успех!
цитирай
3. breathe - Ето това е. Като мъж, пожелавам т...
11.05.2007 17:31
Ето това е. Като мъж, пожелавам точно това на всички честни и добри жени по света. Но защо ли ми се струва, че тия перфектни мъже почти ги няма? Или ако ги има, са с жени, които не ги заслужават, а вие, истинските Жени, страдате цял живот по Рицаря на бял кон... Тъжно е, ако наистина е така.
цитирай
4. imobilare - Има все още такива мъже
16.07.2007 10:11
За съжаление са записани в червената книга и са малко на брой. Наистина защото и хубавите, умни и ценни жени остават все по-малко. :( Ама какво да се прави ...ще пада търсене. Breathe само да ти кажа,че то това си го знаем, че хубавите ябълки прасетата ги яли :).
цитирай
5. joyna - Важното е че ги има...
21.07.2007 01:03
Няма да се отказваме! НЕ СЕГА ;)
цитирай
6. анонимен - malkia
07.10.2007 21:10
Повечето се правят на такива кавито не са,именно това ги погубва за огромно съжаление :(
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joyna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 67125
Постинги: 18
Коментари: 61
Гласове: 257
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930